torsdag 5 maj 2011

Två kort ikväll

Idag var det åter dags för torsdagsscrapp med DT:arna på ScrappaLoss. Tycker verkligen om den idén. Är ju trevligt att sitta och scrappa med andra, även om det baar är via nätet.

Jag hade två kortidéer inför kvällen, men ingen av dem blev riktigt bra. En lade jag ner direkt men en ändrade jag istället. Min minisymaskin bråkade med mig och jag hade inte tålamod med det ikväll.

Här är det första kortet jag gjorde. Inspirationen till trekanterna fick jag av en tröja ett av barnen på jobbet hade på sig en dag. :)


Det andra kortet får jag tyvärr inte visa då mitt alster är ett bidrag till en ny tidning, Inzpira Magazine, som kommer ut med sitt första nummer i augusti. Den verkar väldigt inspirerande med ett mycket kreativt innehåll, bla scrapping.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar