tisdag 10 maj 2011

Panduro Outlet i Ullared

Igår var jag på Panduro Outlet i Ullared en sväng innan jag gick in på Gekås. Hittade inte så mycket som jag ville ha men lite fick jag köpt. Fanns ju en hel del billiga saker att altra men det går ju inte at köpa bara för att det är billigt om man inte egentligen har någon användning av det.
Köpte ett nytt teflonunderlägg och lite sandnagelfilar (om jag nu fixar att använda dem, ryser bara av tanken på att hålla i en av dem) på Gekås till min pysselhörna.

Men detta hamnade i shoppingkorgen på Panduro till slut och summan slutade på 45 kr, helt ok.

3 kommentarer:

  1. Oj vad sugen jag blev på Ullared plötsligt. Vad är det i hjärtburkarna?

    SvaraRadera
  2. Ok låter spännande. Om det blir nåt att visa så fota!!!

    SvaraRadera
  3. Är också himla sugen på att åka till Ullared. :)

    Men Panduro Outleten gör mig alltid lika besviken...

    SvaraRadera