söndag 1 maj 2011

Kortlåda

Nu har jag äntligen blivit klar med en låda att ha kort i när man ska sälja dem. Jag har nämligen tänkt att försöka sälja lite kort på en loppis jag ska stå på i sommar.

Som ni ser är den ganska enkel. Jag är inte så mycket för dekorationer när det gäller saker som ska användas. Tycker det funkar bra med en enkel stil på dem. Menar inte att det är fult med dekorationer men tycker inte det passar in här hemma så bra bara.

Använde mig av tapet som bakgrundspapper och embossade swirls på det. Hade tänkt att distressa kaneterna men färgen ville inte fastna på tapeten. Fick använt min BIA med igen, det var ett tag sen sist.

2 kommentarer:

  1. så praktisk! jag tänkte just på en sån sorts låda för mina läppsyl men det blev ju supersnyggt med Owire!

    SvaraRadera
  2. enkel men snygg! Håller med dig att det är väldigt opraktiskt med massa pluttenutt på sånt som ska användas=trillar ju bara av iallafall.

    SvaraRadera