fredag 4 mars 2011

Ingen scrapping

Igår skulle jag ha varit hos en kompis och scrappat men hennes son blev sjuk så vi fick ställa in. Men det tar vi igen en annan dag. Hade tänkt att scrappa det jag planerat att scrappa när jag kom hem ändå men började istället göra om i min scraphörna. Tog bara tre timmar eller nåt. :) Var väldigt skönt att fått rensat i en massa, slänga en massa smått jag ändå inte kommer att använda.
Det syns typ ingen skillnad men nästan alla lådor har fått nytt innehåll. Känner att jag inte riktigt får plats som jag har det nu men vill inte bygga ut hyllan mer (Ivar från Ikea, i love him). Men det kanske blir så till slut ändå. Får låta det gå ett tag och se om detta funkar. Behöver nog fler lådor i alla fall.

Men jag hittade ett roligt "recept" på scrapping som jag är väldigt sugen på att prova. Det är Scrap & Hobbys marstävling. Sen måste jag fixa till min nya kalender. Jag kan ju inte ha den vanliga framsidan, inte som scrappare. :) Pappret är dock rätt fint så kanske skapar nåt av det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar