tisdag 16 november 2010

Mer morgonscrap

Idag fick jag för mig att göra en ny "hållare" till en inköpslista. Hade en innan som jag gjort med hjälp av Bind It All men nu var papperna slut. Tyckte det var roligare att göra en ny istället för att försöka mecka och fylla på papper på den gamla.

Gillar att göra ganska enkla saker, nästan helt utan dekorationer, när det är saker jag ska ha i hemmet.


En närbild på hållaren för pennan. Det är ett resårband som jag sparade från mitt senaste skoinköp. På Skopunkten har de sånt band för att hålla ihop skorna i butiken. Scrappare som man är sparar man gärna på såna där bra-att-ha-saker. :)


Pennan är en av mina favoritpennor, den har utsuddbart bläck. Helt kanon för kalendern där man ändrar lite då och då. Finns i fler färger än svart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar