fredag 26 november 2010

Kärlek

Kärlek var temat på fredagsskissen på ScrappaLoss denna veckan. Ett undantag var att man fick inte scrappa om barn och det var tvunget att vara ett hjärta på alstret. Man fick alltså inte byta ut hjärtat på skissen mot något annat. Att inte scrappa om barn var ganska lätt eftersom jag inte har några, så är inte van vid att scrappa om barn.

Den fina skissen är gjord av Nina/NHL, DT på ScrappaLoss.


Så här blev min tolkning. Gjorde en enkel LO men knappt några dekorationer alls. Tyckte det passade bra. Det lite randiga blänkande i bakgrunden är Adirondacks Acrylics Denim som jag smetat ut.


Inser att jag måste hitta nåt bättre sätt att fotografera mina alster, får aldrig riktigt till det.
Nån som har något tips som inte är allt för krångligt? :)

1 kommentar:

  1. Tack för titten hos mig.
    Den här LO:n gillar jag skarpt.
    Kul att du gör dina LO:s i letter size. Ska nog testa det, när jag kommer ihåg!!!

    SvaraRadera