söndag 14 november 2010

80- och 90-tal

På ScrappaLoss har vi ett "tema" varje vecka som heter Sköna ScrapSöndag. Idag är det min tur att inspirera er med en LO. Mitt tema för dagen är 4 mönstrade papper. Det är inte alltid så lätt att få så många mönster att passa ihop. Själv försökte jag hitat de färggladaste papperna jag hade för att matcha temat. Insåg då att jag har inte mycket olika sorters papper, mycket är i dova färger, lite vintage. Får nog ta och shoppa lite nytt nu när jag vågar mig på mer färgstarka saker.


Här ser man tydligare blinget uppe vid titeln och 3d-lacket på fotohörnen. Även de små hjärtanen i ramen kom med.


De små glasen nere till vänster på LO'n är samma som fanns med på de scrappade inbjudningskorten. Gissa vem hon (som gjorde korten) lånade dem av? :)


Blir ni inspirerade vill jag gärna se era alster. Länka till det i en kommentar till detta inlägget. Gör det gärna även på ScrappaLoss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar