söndag 15 april 2012

Underbara idéer

Köpte en tidning i veckan, Underbara idéer. Var en massa bra tips och idéer på saker man kan göra själv. Mycket som passar mig och min stil. Men det bästa var nog att det fanns beskrivningar till alla sakerna. Sånt gillas mycket. Jag har gjort ett par saker från tidningen men blivit inspirerad till en massa mer. Får se hur mycket som blir gjort.

Köpte nya stolar till köket på en loppis i veckan med. Har målat dem svarta och så snygga de blev, är riktigt nöjd. Är så tokinspirerad att göra om en massa här hemma nu. Som att måla köket grönt istället för det röda jag har nu. Förra helgen rensade jag och sorterade en massa. Nu vill jag ha nytt och annorlunda. Förändring är väl det enda som finns i mitt huvud nu. :) Känns riktigt bra.

Kommer bilder här snart på det jag lyckats åstadkomma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar