söndag 15 april 2012

Lite blandade alster

Har varit rätt pysslig sista veckan, äntligen har skapandet börjat lossna och svackan verkar vara över. Dock gör jag inte direkt så mycket kort utan en massa annat pyssel men det gör ju inget. Pyssel som pyssel liksom. :)

 Här har jag gjort en liten bok med de övningar som jag brukar köra på min gymboll. Smidigt att kunna bläddra och lätt se hur många man ska göra av varje övning.

 Boken är 3x3 inch. Lagom format.

Nästa grej fick jag tips om i tidningen jag skrev om i förra inlägget. Väldigt smidigt och snyggt.
 Här har jag gjort en mapp av en gammal bok. Som ni ser så passar inte insidan helt perfekt men så är det när man mäter på ett ungefär. Kan ha lite bråttom med sånt, fått det av min kära mamma. Märkte också att jag skulle ha köpt en tjockare bok, så att pennorna och kalendern fick plats samtidigt. Det hade varit rätt smart att mäta det man ska ha i innan man köper bok.

Här är utsidan. Har satt fast ett gummiband från en gammal kalender så att mappen håller ihop när den är stängd. Pimpade den ochså med ett silverband för att dölja ett ställe där det randiga pappret var borta. Har ett likadant band på baksidan.

1 kommentar:

  1. Tack för att du tog dig tid att skriva och kul att du gillade tipset:) Ska bli spännande och se vad du hittat på.

    Ha det bäst!

    Kram Tesa

    SvaraRadera