tisdag 21 juni 2011

Nästan bara kort sista tiden

Visar upp några fler kort som jag har gjort sista tiden. Blir oftast att jag gör kort. Men har även gjort en jordgubbslåda till Svensk Scrapbookings utmaning i deras Midsommarcrop.

Först ett kort jag gjorde till min mamma då hon fyllde år.


Nästa kort beställde min kollega av mig. Testade att göra en metallicgrej som jag såg Tom Coffey göra här. Blev rätt bra faktiskt. Använde dock limpistol istället för den vita "färgen" de använde i klippet.


Här kommer då jordgubbslådan jag gjorde till utmaningen med samma namn på Svensk Scrapbooking. Har gjort jordgubbarna (man ser bara en på bilden, det är tre) som ligger i med. Såg hur Tesa hade gjort sina och tyckte de var så fina och skulle passa så bra till denna utmaningen. De blev lite stora, men de godaste jordgubbarna är ju de största. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar