söndag 26 juni 2011

Blombukett

Sista utmaningen på midsommarcropen jag hade planerat att vara med i var att göra en blombukett. Som vanligt blev slutresultatet inte vad jag tänkt från början. Jag lyckas alltid ändra idéerna jag får under vägen. Sen behöver det inte vara negativt så klart, men lite intressant är det allt.

Så här blev min blombukett i alla fall, lite brudbukettsinspirerad med prasselpappret runt.

Visar för en gångs skull flera bilder i ett försök att visa hur den blev. Det är inte det lättaste att fota något som är i 3D.

5 kommentarer:

  1. Helt underbar blev den!!! Vilket pyssel det ska ha varit :o)

    SvaraRadera
  2. vilka vackra blommor!!

    jag håller med dig angående att göra en konstverk med egen tutch men ibland är det ganska lärorikt att tokkopiera :D Jag har lärt mig så mycket efter ha lek med Rach stilar. Ikväll jobbar gubben så jag ska se om jag hinner göra färdigt mitt egoalbum (ingen kopia ;)). ska bli spännande att få se vad du kokarihop!

    SvaraRadera
  3. :) jag skulle döda för hennes stäpelförvaring om jag fick stämplarna i :D

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar blombukett.
    Hade passat hos mig,
    är väldigt dålig på att hålla blommor vid liv.
    Kram Elin

    SvaraRadera