måndag 25 april 2011

Lite blandat

Nu har jag varit dålig på att uppdatera bloggen igen. Behöver skärpa mig med det där.

För ett par veckor sedan var jag på en liten scrapträff med ett par kompisar. Jag var inte så pigg, hade varit ute dagen innan och fick inte så mycket sömn, så jag fick bara gjort ett enda litet kort och lite dekorationer som inte passade till just det kortet.


Nu i veckan fyllde min pappas sambo år men ville inte bli firad. Jag gjorde ett kort och gav henne när vi var där påskafton för att äta påskmiddag. Hon blev väldigt glad. :)


Har ett projekt på gång, eller i huvudet är det på gång, som jag vill börja med nån gång. Köpte för några månader sedan fyra byggsatser för att göra mosaikunderlägg men jag har tänkt att göra fyra tavlor av dem med olika budskap. Budskapen tänkte jag låna från Don Miguel Ruiz bok "Fyra grundstenar till ett bättre liv". Man kan tycka att många såna där självhjälpsböcker är lite skumma men just de grundstenarna är egentligen ganska självklara men man behöver påminna sig själv om dem lite då och då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar