lördag 11 december 2010

Tänkvärt

Mitt senaste alster är åter igen dt-alster. Blir inte att jag hinner så mycket annat. Men jag skäms nästan. Alla andra gör sin fina och välarbetade saker. Jag nästan slänger ihop mina alster sista dagen jag har på mig att få det klart. Inte så att jag slarvar men det blir enkla saker, inte så mycket tankeverksamhet bakom. Kan ju ha att göra med att jag inte är så van vid att göra LO och inte riktigt hittat min stil där. Kort är enklare, det har jag gjort mest av och är lättare att göra enkla. Det är väl just det med detaljer och annat som ger alsterna det där lilla extra.

Men jag måste ändå säga att jag är väldigt stolt över att få detta uppdraget och jag lovar att jag tar uppdraget på allvar. Det har gjort att jag tvingas skapa och inte alltid på ett sätt som jag brukar. Det gör att jag utvecklas och utmanar mig själv. Får ju dessutom skapa lite under tidspress vilket oftast passar mig väldigt bra.

Känner lite att det var rätt mycket sista tiden. Lite mer jobb vissa dagar och dessutom uppbokad på helger och kvällar. Hinner inte riktigt med mig själv. Så brukar det bli för mig i slutet på året, precis som om hjärnans hårddisk är full och behöver en nystart. Så efter nyår så ställer jag om för nytt och fräscht. Då kommer jag att komma igång igen. Vänta bara. :)

Snart ska det göras julkort. De blir nog ganska enkla och likadana i upplägget. Är inte så lätt att komma på så många olika designer på kort tid. Har pratat hela hösten om att göra julkort i tid, gick sådär, som vanligt.

Här kommer den senaste LO:n i alla fall.


En liten förklaring till varför den blev lite som den blev finns här. Man var tvungen att följa vissa regler nämligen.

1 kommentar:

  1. :-D ja, jag håller med om att man hinner inget eget scrappande längre. Jag bara följer andras regler numera och känner att jag lägger ut en del grejer i bloggen jag inte riktigt kan stå för. Jag kör ju nämligen julkortsutmaningen på SS också, så då gör man en hel hög julkort utifrån ett tema någon annan bestämt+ att jag slänger ihop dem för att hinna med. 12 stycken var det ju nu i december t ex. Jag är inte tillräckligt välutvecklad med en egen stil, så jag känner ofta att jag inte når fram dit jag vill, men du, skitsamma! :-D

    Jag har tvingat in lite inlägg i min blogg på sistone för allt hamnade annars på ScrappaLoss, vilket samtidigt ÄR jättekul!
    Det är så himla roligt att folk uppskattar det vi gör!

    Tack för grattiset i min blogg!
    Nina

    SvaraRadera