måndag 27 december 2010

Uppdatering igen

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen. Så får klämma in det jag gjort sen sist här i ett inlägg.

DT-alster i form av en tepaket som jag ritat av och gjort en egen av. Den är inspirationsalster till tävlingen på ScrappaLoss som är sponsrad av Stickercorner.com


Ett kort till min faster som fyllde 60 år den 23/12. Gjorde den efter skissen v. 51ScrappaLoss.


Årets julkort. Två bilder för att visa de två olika varianeterna, ett med ränderna horisontellt och ett med ränderna vertikalt. Skulle haft utstansade snöflingor på ränderna men mitt lim ville inte riktigt som jag så jag skippade det. Stämpeln är stämplad på något naturpapper som jag fyndade på Gekås för ett tag sen. Dels så ville inte färgen helt torka och sen var det nästan omöjligt att få 3dkuddarna att sitat kvar när man skulle ta av skyddspappret.



Kortet som Linda/ScrapLindaScrappaLoss fick i vår julklappsutdelning.


Gjorde en tag för första gången i mitt liv (tror jag) som jag satte på paketet i tomteswappen på Svensk Scrapbooking.


Detta var kortet som Mimic fick i paketet. Var sååå nära att glömma att lägag i nåt där jag avslöjade mig. Så det blev ett ganska enkelt kort, men tyckte ändå det blev bra. Kortet är ca 6x6 cm eller nåt i den stilen.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Tack för titten hos mig.Ang modell för en dag, så är det INTE värt pengarna. Sminkningen och hårek har man lätt kunna gjort själv. Ganska besviken även på korten, man har ju lite skavanker här och där, trodde väl att dom skulle redigera bort det men inte. Jag har ju glas ögon också på många koprt är bågarna mitt i ögonen om du förstår vad jag menar. Visst va det kul men inte värt pengarna, hade det kostat hälften så mycket, så kanske....
    God fortsättning!

    SvaraRadera