tisdag 25 september 2012

Attackscrap

Hittade igår en sida på Facebook som heter En kväll - En utmaning!. Hakade på kvällens utmaning och skapade ett kort. Man skulle inspireras av en skiss gjord av Ulrika Wandler.

Här är skissen.


Här är mitt resultat.


Tanken var att jag skulle rita ringarna INNAN jag satte dit sakerna men det glömde jag så klart i min attack. :)
Nu blev ju cirklarna inte så runda så nu ångrar nästan att jag ritade dit dem. Jaja, det var bra att få skapa loss lite grann ändå. Ibland behövs det för att komma igång.

Ska försöka hänga på fler utmaningar där. Riktigt roligt och inspirerande att veta att andra sitter samtidigt och scrappar till samma sak.

Har trots min svacka scrappat några få saker som jag ska visa upp här de närmsta dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar